Abyste měli vše potřebné k přípravě tréninku, přichystali jsme pro vás lektorský manuál. Najdete v něm veškeré organizační detaily, metodickou podporu, dokumenty ke stažení jako např. šablony a návody pro tvorbu vašich materiálů a prezentací v Top Vision vizuální identitě, tréninkový sešit, nebo vzor pro závěrečnou zprávu lektora a další.
Přesné zacílení tréninků
Než přistoupíme k přípravě obsahu tréninků, provádíme analýzu, jejímž cílem je zjistit aktuální úroveň znalostí a dovedností účastníků. Současně zjišťujeme vzdělávací a rozvojové potřeby z pohledu zadavatele. Zacílení rozvojového programu nebo tréninku může probíhat takto:
Spolupráce je zahájena setkáním se zadavatelem, kde si vyjasníme detaily celkové koncepce. Informace, které dostaneme, promítneme do obsahu jednotlivých kurzů tak, aby naplňovaly skutečné potřeby účastníků i zadavatele.
U dlouhodobých komplexních programů někdy potřebujeme jít více do hloubky. V tomto případě můžeme realizovat focus workshop. Ten je formou facilitovaného setkání se zástupci vaší společnosti (management, HR, zástupci cílové skupiny…) a našeho odborníka/lektora. Focus workshop bývá půldenní.
V některých případech se uskuteční společná schůzka k zacílení, které se účastní lektor, zástupce TOV a klient. Dojde k upřesnění cílů a potřeb klienta, přizpůsobení obsahu tréninku, tak aby byl co nejpřínosnější. Lektor získá komplexní náhled pro realizaci tréninku.
Před zahájením tréninku mohou být účastníci požádáni o vyplnění online dotazníku na očekávání, jehož cílem je zjistit potřeby a situace, na které má být trénink zaměřen. Zjišťujeme například, co by se účastníci na tréninku chtěli naučit, jaké mají zkušenosti s danou problematikou či s jakými situacemi se nejčastěji ve své praxi setkávají. Dotazník obsahuje 3 - 5 otázek, které můžeme dle potřeby společně vydefinovat.
Obdobou dotazníku je PREwork. Slouží k „naladění“ se na téma tréninku. Účastníci se za pomoci otázek zamyslí nad situacemi ze své praxe. Dostanou drobný úkol k vypracování. Mají možnost připravit si vlastní témata, která chtějí na tréninku řešit. PREwork na rozdíl od dotazníku vyžaduje od účastníků hlubší zamyšlení.
Hlavní náplní kick-off workshopu je seznámení účastníků s programem. Již před samotným programem tak dochází k navázání vztahu mezi účastníky a lektorem. Zároveň účastníci přebírají aktivní roli, kdy mohou do koncepce programu přispět sami svými očekáváními. V neposlední řadě pak kick-off zároveň slouží k výchozímu naladění na cíle vzdělávacího programu a na hodnoty společnosti, které budou hlavní linkou celého programu.
Realizace klíčových aktivit
Tréninky jsou vedeny vždy vysoce interaktivním způsobem. Pracujeme především formou řešitelských workshopů, během nichž dochází k maximální aktivizaci účastníků. Důležité je, aby měly tréninky reálný pozitivní dopad na pracovní i osobní život účastníků. Proto dodržujeme pravidlo 70 – 20 – 10:
70 % praktický trénink modelových situací a rozbor případových studií
20 % řízená diskuse, definice vlastních best practices
10 % východiska, teze a nutná teorie k tématu
Řešitelský workshop: sdílení zkušeností a řešení konkrétních příkladů z praxe
Skupinový koučink: využívá koučovací přístup pro řešení problémů
Řízená zpětná vazba: účastníci si ji dávají navzájem pod vedením lektora
Individuální konzultace a mentoring: vhodný doplněk skupinových kurzů
Teoretická příprava: lektor předává teorii a uvádí praktické příklady
Praktický trénink: nácvik reálných situací z praxe s okamžitou zpětnou vazbou
Modelové situace: snažíme se maximálně vycházet z reálné praxe účastníků
Řízená diskuze: účastníci si osvojují teorii formou řízené diskuse
Blended learning: vzdělávací akce doplněné online výukou
AC - Assessment Center: Cílem aktivity je posoudit, zda kandidát splňuje požadavky na danou novou pozici. Kandidáti řeší různé úkoly a situace které lektor zvolí a připraví. Ty poté simulují reálnou práci. Hodnotí se jejich znalosti, dovednosti, chování a potenciál. Výstupem je poté detailní zpráva o silných a slabých stránkách každého kandidáta.
DC - Development Center: Cílem je identifikovat oblasti, ve kterých se stávající zaměstnanci mohou zlepšit, a navrhnout individuální rozvojové plány. Kandidáti řeší různé úkoly a situace které lektor zvolí a připraví. Výstupem je kromě hodnocení také konkrétní doporučení pro další vzdělávání a rozvoj a individuální interpretace zaměstnancům.
360° zpětná vazba: Je nástroj pro osobní rozvoj, který poskytuje zaměstnanci komplexní pohled na jeho výkon a chování z různých perspektiv. Její název odkazuje na to, že zpětná vazba pochází ze všech směrů – od nadřízených, podřízených, kolegů i zákazníků. Formou realizace jsou dotazníky, poté jejich vyhodnocení a výsledná zpráva a interpretace.
360° zpětná vazba s pomocí umělé inteligence: Talk2Amy je psychologická platforma spojená s umělou inteligencí, kterou v našich programech také využíváme. Amy v sobě sdružuje desítky psychometrických testů a pomocí jednoduchých rozhovorů s klienty tvoří profily jejich osobnosti, které propojuje s kontextem dalších výsledků platformy z celého světa.
S využitím Amy jsme schopni 360° zpětnou vazbu realizovat efektivním způsobem za poměrně kratší dobu. Lektor poté pracuje s výstupy, které AMY poskytne.
Aktivizace účastníků a přenos do praxe
Účastí na tréninku vzdělávání nekončí, ale začíná. Účastníkům představujeme nástroje, díky kterým budou moct ve svém rozvoji pokračovat i po ukončení vzdělávacího kurzu.
Lektor mnohdy vytváří materiály k tréninku pro účastníky. Není to však pravidlem. Ti je obdrží buď v tištěné nebo online formě. Někdy materiály vznikají až následně z výstupů workshopu. Účastníci je obdrží po tréninku.
Účastníci si, ve spolupráci s lektorem, sestaví osobní akční plán, v němž si stanoví jak krátkodobé, tak dlouhodobé cíle a úkoly do praxe. V případě časových rozestupů mezi tréninky lektor s účastníky plnění akčního plánu a úkolů reflektuje.
Na konci tréninku lektor formou diskuze s účastníky vyspecifikuje best practices daného tématu - tedy doporučení, která účastníci vyhodnotili jako přínosná pro svou praxi. Mohou mít i podobu výsledného manuálu, jehož obsah tvoří lektor společně s účastníky. Manuál lektor následně zpracuje a účastníci ho obdrží.
Koučink je vhodný pro řešení konkrétních individuálních problémů. Koučovací rozhovor pomáhá klientovi vidět vlastní situaci z různých úhlů pohledu. Klient si sám nachází to nejlepší řešení.
Pro tyto potřeby jsme zařadili do materiálů pro účastníky náš tréninkový sešit, který v sobě některé tyto aktivizační nástroje obsahuje a lektor s ním může na trénincích pracovat.
Měření efektivity vzdělávání
K měření efektivity rozvojového programu můžeme využít i psychodiagnostiku s Talk2Amy. Volba konkrétního nástroje však záleží na potřebách klienta a zvážení lektora.
Účastníci na konci tréninku hodnotí kvalitu lektora, obsahovou náplň kurzu a využitelnost v praxi. Používáme pro to tištěné dotazníky, nebo QR kódy k online vyplnění.
Obsahuje informace o průběhu kurzu a doporučení pro další rozvojové aktivity, které vyplynuly v průběhu školení.
Využíváme pokud chce zadavatel zhodnotit posun účastníků - resp. zjistit stav před a po tréninku. Testy vytváří lektor s společně s koordinátorkou.
V průběhu realizace rozvojového programu se můžeme průběžně setkávat s klientem a rozvojový plán dále ladit.
Rozhovorem s nadřízeným týmu klienta zjišťujeme změny v postojích a chování účastníků.
Follow-up workshop se zpravidla koná 1 – 5 měsíců po absolvovaných trénincích. Účastníci tak mají možnost hodnotit přínos tréninku, jak se jim dařilo aplikovat klíčové teze do praxe a
získat další doporučení pro svůj rozvoj.
Certifikace
Certifikace zvyšuje prestiž rozvojového programu a účastníkům dává najevo, že vám na jejich rozvoji záleží. Protože jsme mezinárodně certifikovanou společností, můžeme nechat certifikovat vzdělávací programy, které pro klienty realizujeme, a umožnit tak účastníkům získat dva prestižní certifikáty:
Certifikát Top Vision, který popisuje odborné kompetence absolventa
Mezinárodní certifikát IES (International Education Society), který vypovídá o vysoké kvalitě absolvovaného vzdělávacího programu.
Celý rozvojový program může završovat certifikační den. Vhodná je účast managementu či zástupců HR. Cílem certifikačního dne je motivace účastníků pro další seberozvoj v oblasti manažerských dovedností.
Šablony pro tvorbu materiálů, tiskoviny
Šablony pro tvorbu materiálů a prezentací v TOV vizuálu, tiskoviny a další ke stažení ZDE.
Pozadí Top Vision na online cally a tréninky
Využijte možnosti vést online cally a tréninky viditelně pod hlavičkou TOV. Pro své hovory si vyberte pozadí ZDE.
Jak probíhá příprava a realizace firemního kurzu?
Oslovení lektora
Lektora většinou oslovuje koordinátorka s dotazem na konkrétní téma, obsah, délku a nebo datum realizace tréninku. Stejně tak se na vás může obrátit i obchodník. Po vypracování nabídky ji obdrží klient ke zvážení. Doba rozhodnutí klienta se může lišit. Zpravidla se jedná o cca 2 týdny až 1 měsíc.
Schůzka s klientem a hledání termínu
Při některých zakázkách preferujeme, aby se lektor setkal alespoň online s klientem kvůli představení, zacílení tréninku a sladění očekávání.
Po schválení obsahu i lektora klientem hledáme společně termín realizace. Poptáme u vás volné termíny, které klientovi nabídneme. Pro schválení termínů potřebuje klient cca týden, někdy však potvrzení může trvat i 2 týdny. Volné termíny, které nám nabídnete prosím všechny rezervujte pro nás, dokud vám nebude potvrzen konkrétní termín realizace. Pokud by nastala potřeba nějaký z rezervovaných termínů uvolnit, ozvěte se prosím koordinátorce metodičce konkrétního tréninku. Může u klienta zjistit detaily ohledně rozhodovacího procesu, či některý termín uvolnit.
Příprava tréninku
K přípravě tréninku využíváme podpůrné nástroje podle potřeb klienta a náročnosti cílové skupiny (dotazník očekávání účastníků, prework,...) Přibližně 2 týdny před realizací obdržíte e-mail od koordinátorky s kompletními informacemi o zakázce.
V případě potřeby zasíláte koordinátorce podklady k tisku vyhotovené v našem vizuálu minimálně 10 dní před konáním tréninku. Ty budou vyhotovené poslány na místo konání. Koordinátorka s vámi aktivně komunikuje všechny informace, které se týkají místa konání, cílové skupiny, velikosti skupiny a dalších organizačních detailů.
Materiály lektora Top Vision
Top Vision má nastavenou jednotnou vizuální identitu, kterou vyžadujeme i po lektorech - pokud při tréninku využíváte prezentaci, tištěný sborník, a nebo handouty. Ukázku vzorových materiálů najdete zde na stránce v bodě Šablony pro tvorbu materiálů.
Realizace tréninků
Na místo konání lektor přijíždí minimálně 30 minut před začátkem tréninku, aby měl možnost nastavit techniku, přivítat účastníky, připravit materiály na trénink, které jej čekají na místě. V případě komplikací je na místě kontaktní osoba klienta nebo naše koordinátorka na telefonu.
Hodnocení účastníků a lektora
Posledních 30-15 min je vyhrazeno pro hodnocení tréninku ze strany účastníků. Hodnotící formuláře nebo QR kód jsou buď v balíku na místě, nebo má klient své vlastní. Věnujte, prosím, soustředěný čas k vyplnění zpětné vazby s účastníky. Jedná se o důležitý rozvojový nástroj pro vás, nás i klienta, někdy i důležitý podklad pro samotnou fakturaci klientovi.
Po skončení tréninku je vhodné zavolat, nebo napsat krátký e-mail (3-5 vět) koordinátorce. Koordinátorka vám také na vyžádání zašle souhrnnou zpětnou vazbu účastníků na školení.
Fakturace
Po skončení tréninku zašlete svoji fakturu v pdf formátu na email příslušné koordinátorky. Faktury můžete vystavovat souhrnně (za více akcí na konci měsíce). Na jedné faktuře nelze souhrnně uvádět tréninky, které se konaly v různých měsících.
Důležité je řádně rozlišit položky na faktuře dle data konání tréninku - klienta a další položky (např. ubytování).
Termín odevzdání lektorských faktur je vždy do 5. dne následujícího měsíce. Splatnost faktur je pro všechny lektory do 20. dne téhož měsíce.
Faktury vyžadujeme v elektronické podobě jako přílohu emailu v PDF. Pokud fakturu zasíláte jiným způsobem, ověřte si s koordinátorkou, že fakturu předala ke zpracování. V případě, že faktura nebude předána na finanční oddělení do 10. dne v měsíci, bude proplacena až následující měsíc.
Pokud Vám nedorazí platba za trénink, nahlaste to příslušné koordinátorce, aby platbu prověřila.
Fakturační údaje:
Top Vision, s.r.o.
IČ: 05533481
DIČ: CZ699006155
Sídlo a korespondenční adresa: Národní 416/37, 110 00, Praha 1
ČÚ: 123-9105550237/0100 (Komerční banka, a.s.)
Ověřit si jejich správnost můžete vždy na našem webu www.topvision.cz/kontakty
Co obsahuje standardní balík s materiály na trénink?
Na místo konání odesílají naše tiskařky cca 5 prac. dní před tréninkem balíček s materiály, který obsahuje:
Pro účastníky:
tréninkový sešit nebo
desky, propisky, poznámkové papíry,
jmenovky,
materiály lektora k tréninku
Pro lektory:
prezenční listina - k podpisu, pokud nemá klient vlastní
desky, papíry, propisky,
jeden výtisk vašich materiálů/sborníku,
zpětná vazba pro účastníky
certifikáty k rozdání účastníkům na konci tréninku
pomůcky navíc - Pokud k materiálům potřebujete zaslat nějaké pomůcky navíc, dejte vědět koordinátorce příslušného tréninku (např. post-ity, fixy na flipchart, atp…).
Důležité dokumenty
zpětná vazba pro účastníky - Tištěný hodnotící dotazník prosím rozdejte k vyplnění před koncem tréninku. Vyplněné prosím vezměte k sobě a jejich skeny/foto koordinátorce zašlete ke zpracování do 2 dnů po tréninku. Častá je i varianta hodnocení přes QR kód a vyplnění účastníky online. Kód obdržíte buď od koordinátorky k vložení do své prezentace, nebo bude vytisknutý v materiálech, případně obojí.
prezenční listina - Nechte podepsat účastníky tréninku. Její sken také zašlete koordinátorce do 2 dnů po tréninku.
Věnujte, prosím, s účastníky čas na konci tréninku k vyplnění zpětných vazeb. Oba tyto dokumenty (ZV a prezenční listina) pro nás mohou být podkladem, nebo přílohou pro fakturaci klientovi.
Materiály lektora Top Vision
Top Vision má nastavenou jednotnou vizuální identitu, kterou vyžadujeme i po lektorech - pokud při tréninku využíváte prezentaci, tištěný sborník, a nebo handouty. Ukázku vzorových materiálů najdete ve sdílené složce Šablony pro tvorbu materiálů.
Závěrečná zpráva lektora
Po dokončení tréninku, nebo rozvojového programu může být klientem vyžádána hodnotící zpráva lektora, která shrne hlavní body tréninku - jak účastníci pracovali a přispívali k tématu během tréninku, jak byly naplněny cíle tréninku. Závěrečné zprávy standardně dodáváme klientům po uzavření dlouhodobého programu a nebo na žádost klienta. Vypracování závěrečné zprávy lektorem je součástí honoráře. Rozsah hodnotící zprávy je podle délky programu a požadavků klienta od půl A4 až po 4 strany v TOV formuláři.
Lektorský checklist před školením
Potvrzení tématu a termínu
Zacílení - sladění očekávání - online dotazník či schůzka
Zaslání materiálů a podkladů v šablonách Top Vision minimálně 10 dní před tréninkem.
Realizace
Předání prezenčních listin, zpětné vazby příp. zprávy lektora koordinátorce
Fakturace v termínu
Spolupráce na otevřených kurzech
Sezóna otevřených kurzů
Top Vision připravuje sezonu otevřených kurzů na kalendářní rok dopředu. Koordinátorka pravidelně s lektorem ověřuje a aktualizuje termíny během sezony. Otevřené kurzy probíhají ve 3 městech - Praha, Brno a Ostrava. V Praze většinou probíhají na pobočce na Národní a v Karlínské škole. V Brně potom v prostorách Top Vision nebo externích, v Ostravě v externích prostorách vždy. Pokud je změna místa konání školení, lektor je včas informován.
Domluva termínů s lektorem
Po navržení realizace otevřeného kurzu se lektor společně s koordinátorkou otevřených kurzů (nebo s někým z oddělení Training & Development) podílí na přípravě obsahu tréninku a poskytnutí informací na webové stránky pro účastníky, rozvržení počtu termínů školení do sezony a následně přípravu materiálů pro účastníky kurzu.
Potvrzení o konání či nekonání kurzu lektor obdrží 7-14 dní před termínem realizace (ve výjimečném případě dříve). Pokud lektor žádá změnu termínu vypsaného kurzu (tj. zveřejněný na webových stránkách), postupuje koordinátor individuálně dle blížícího se termínu školení.
Materiály lektora Top Vision
Top Vision má nastavenou jednotnou vizuální identitu, kterou vyžadujeme i po lektorech v případě využití prezentace a tištěných materiálů.
Ukázku vzorových materiálů najdete zde na stránce v bodě Šablony pro tvorbu materiálů.
Hodnocení na trénincích
Pro každé školení připravujeme QR kód nebo tištěný formulář Hodnocení otevřeného kurzu. Prosíme, abyste hodnocení s účastníky před koncem kurzu načetli pomocí QR nebo vyplnili a následně je vysbírali a předali na recepci či koordinátorce Top Vision. Hodnocení je následně zpracováno do reportu a zasláno lektorovi.
Předání certifikátů
Certifikáty obdrží účastníci v elektronické podobě e-mailem po tréninku. Pokud by se našel účastník, který by byl opravdu nespokojený. Můžete mu v krajním případě nechat certifikát vytisknout na TOV recepcích (Praha - Národní, Karlín, Brno - Jakubské nám.)
Prosím, berte to ale jako řešení, které použijte pouze v případě, že by situace mohla narušit vzájemný vztah.
Fakturace (stejná jako na firemních trénincích)
Po skončení tréninku zašlete svoji fakturu v pdf formátu na email příslušné koordinátorky. Faktury můžete vystavovat souhrnně (za více akcí na konci měsíce). Na jedné faktuře nelze souhrnně uvádět tréninky, které se konaly v různých měsících.
Důležité je řádně rozlišit položky na faktuře dle data konání tréninku a další položky (např. ubytování).
Termín odevzdání lektorských faktur je vždy do 5. dne následujícího měsíce. Splatnost faktur je pro všechny lektory do 20. dne téhož měsíce.
Faktury vyžadujeme v elektronické podobě jako přílohu emailu v PDF. Pokud fakturu zasíláte jiným způsobem, ověřte si s koordinátorkou, že fakturu předala ke zpracování. V případě, že faktura nebude předána na finanční oddělení do 10. dne v měsíci, bude proplacena až následující měsíc.
Pokud Vám nedorazí platba za trénink, nahlaste to příslušné koordinátorce, aby platbu prověřila.
Fakturační údaje:
Top Vision, s.r.o.
IČ: 05533481
DIČ: CZ699006155
Sídlo a korespondenční adresa: Národní 416/37, 110 00, Praha 1
ČÚ: 123-9105550237/0100 (Komerční banka, a.s.)
Ověřit si jejich správnost můžete vždy na našem webu www.topvision.cz/kontakty
Co obsahuje standardní balík s materiály na trénink?
Na místo konání odesílají naše tiskařky cca 5 prac. dní před tréninkem balíček s materiály, který obsahuje:
Pro účastníky:
tréninkový sešit nebo
desky, propisky, poznámkové papíry,
jmenovky,
materiály lektora k tréninku
Pro lektory:
prezenční listina - k podpisu
desky, papíry, propisky,
jeden výtisk vašich materiálů/sborníku,
zpětná vazba pro účastníky (QR kód)
pomůcky navíc - Pokud k materiálům potřebujete nějaké pomůcky navíc, dejte vědět koordinátorce otevřených kurzů (např. post-ity, fixy na flipchart, atp…).
Důležité dokumenty
zpětná vazba pro účastníky - Tištěný hodnotící dotazník prosím rozdejte k vyplnění před koncem tréninku. Vyplněné prosím vezměte k sobě a jejich skeny/foto koordinátorce zašlete ke zpracování do 2 dnů po tréninku. Častá je i varianta hodnocení přes QR kód a vyplnění účastníky online. Kód obdržíte buď od koordinátorky k vložení do své prezentace, nebo bude vytisknutý v materiálech, případně obojí.
prezenční listina - Nechte podepsat účastníky tréninku a předejte na recepci, či zašlete sken koordinátorce.
Věnujte, prosím, s účastníky čas na konci tréninku k vyplnění zpětných vazeb. Oba tyto dokumenty (ZV a prezenční listina) pro nás mohou být podkladem, nebo přílohou pro fakturaci klientovi.
Materiály lektora Top Vision
Top Vision má nastavenou jednotnou vizuální identitu, kterou vyžadujeme i po lektorech - pokud při tréninku využíváte prezentaci, tištěný sborník, a nebo handouty. Ukázku vzorových materiálů najdete ve sdílené složce Šablony pro tvorbu materiálů.
Lektorský checklist před školením
Potvrzení tématu a termínu
Zacílení - sladění očekávání - online dotazník či schůzka
Zaslání materiálů a podkladů v šablonách Top Vision
Realizace
Předání prezenčních listin, zpětné vazby příp. zprávy lektora koordinátorce
Fakturace v termínu
Interaktivní tabule
Tuto moderní tabuli najdete v naší učebně č. 1 ve 4. patře na Národní. Tabule není jen "promítací plátno", je to dynamický nástroj, který umožňuje: interaktivní prezentace (promítejte, pište poznámky, kreslete a rovnou s materiálem pracujte), kreativní zapojení účastníků (mohou se aktivně podílet na tvorbě obsahu, řešit úlohy přímo na tabuli a ukládat výsledky) a snadné ukládání a sdílení (vše, co během tréninku na tabuli vytvoříte můžete jednoduše uložit a poslat koordinátorce, která zajistí odeslání účastníkům). Budeme rádi, když si nové možnosti užijete naplno.
Návod k používání tabule naleznete ZDE.
Potřebujete s tabulí poradit? Náš tým na recepci a Natálie Konopková z koordinace otevřených kurzů je vám k dispozici pro jakékoliv dotazy. Nebojte se přijít a tabuli si vyzkoušet!
Jak probíhají online tréninky?
Online tréninky a to jak na firemních tak na otevřených kurzech probíhají standardně na platformě Teams, pokud si klient nepřeje jinak. Lektor vede trénink pod svým profilem, který spadá pod licenci Edua Group. Na žádost obdrží lektor od koordinátorky přístupové údaje k přihlášení do svého účtu. K přihlášení do Teams použijte následující postup.
Doporučujeme pro vedení tréninku využívat pozadí Top Vision na online cally a tréninky, která naleznete zde na stránce v oddělení Šablony a tiskoviny.
Přihlašovací údaje:
Přihlašovací údaje jsou vždy ve formátu jmeno.prijmeni@eduagroup.directory.
Heslo jste si po prvním přihlášení nastavili sami.
Pokud víte že v blízké době vás čeká kurz a nepamatujete si heslo, dejte nám prosím
co nejdříve vědět a my heslo resetujeme.
Vyzkoušení teamsů prosím proveďte den před konanou lekcí, dříve vám to z důvodu nepřidělené licence ani nepůjde.
Teams v prohlížeči:
Otevřete odkaz: teams.microsoft.com (ne! teams.live.com)
V případě že využíváte i jiné účty pro přístup do teamsů v jednom profilu prohlížeče,
tak se s největší pravděpodobností nepřihlásíte.
Pro 100% funkčnost tedy doporučujeme nastavit nový profil ve webovém prohlížeči. (Návod pro Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/2364824?hl=en&co=GENIE.Platform%3DDesktop). Dále funguje také přihlášení v jiném prohlížeči nebo v anonymním okně.
Aplikace Teams:
Pro správnou funkčnost aplikace Teams vřele doporučujeme používat její nejnovější verzi a aktualizovat pokaždé, jakmile to bude možné.
Dřívější vydání teamsů nepodporovalo používání firemních účtů v aplikaci pro osobní použití (Není zde možné se přihlásit). V nejnovější verzi to již možné je.
Nejnovější vydání aplikace stáhnete zde: https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-teams/download-app
Před instalací prosím odeberte z počítače minulou aplikaci návod zde: https://support.microsoft.com/en-us/windows/uninstall-or-remove-apps-and-programs-in-windows-4b55f974-2cc6-2d2b-d092-5905080eaf98
Observace na trénincích
Součástí udržování kvality našich služeb je také provádění observací na trénincích Training & Development týmem. Observace nijak nezasahuje do programu tréninku a je vždy předem nahlášena lektorovi (i klientovi) a probíhá přibližně dvakrát ročně.
Observace školení je zaměřena na posouzení lektorské práce a vzájemné spolupráce mezi lektorem a týmem Top Vision. Cílem této praxe je umožnit vzájemnou zpětnou vazbu, identifikovat silné stránky lektora a oblasti, ve kterých je možné se dále rozvíjet.
Observace školení je prováděna členem týmu, který je vyškolený na tuto roli a respektuje důležitost a citlivost daného setkání. Předem se domluví s lektorem, zda se aktivně zapojí do školení, nebo zda zůstane v pozici pozorovatele. Bez ohledu na zvolenou roli je zásadní, aby nedošlo k narušení prostředí a průběhu školení.
Po dokončení observace se uskuteční setkání mezi lektorem a členem týmu, který provedl observaci. Během tohoto setkání se budou probírat konkrétní příklady a situace z školení, a to jak pozitivní aspekty, které můžeme ocenit, tak i oblasti, na kterých je potřeba pracovat. Cílem je vytvořit prostor pro otevřenou a konstruktivní diskusi, která povede ke vzájemnému růstu a posílení spolupráce mezi lektorem a Top Vision.
Zdůrazňujeme, že hodnocení a zpětná vazba z observací jsou zaměřeny na profesní rozvoj a zlepšení kvality naší lektorské práce. Naším společným cílem je neustále se zdokonalovat a poskytovat nejlepší možnou vzdělávací zkušenost našim klientům.
Zpětná vazba lektora týmu Top Vision
Věříme v důležitost a sílu zpětné vazby, a proto dáváme lektorům možnost vyjádřit své postřehy a názory na pracovní prostředí a spolupráci v rámci týmu Top Vision. Existují dva způsoby, jak lektoři mohou poskytnout zpětnou vazbu: anonymně prostřednictvím dotazníku nebo osobním kontaktem s jednotlivými kolegy nebo vedoucím týmu.
Anonymní dotazník:
Dvakrát ročně bude všem lektorům zaslán anonymní dotazník, který jim umožní vyjádřit své pocity, názory a postřehy týkající se pracovního prostředí, spolupráce a dalších aspektů souvisejících s jejich rolemi jako lektorů Top Vision. Dotazník bude navržen tak, aby poskytoval strukturovaný rámec pro posouzení různých oblastí a aby bylo možné získat konstruktivní zpětnou vazbu od lektorů.
Osobní kontakt s kolegy a vedoucím týmu:
Kromě anonymního dotazníku bude mít každý lektor také možnost se obrátit na jednotlivé kolegy nebo vedoucího týmu s případnými konkrétními otázkami, připomínkami nebo podněty. Tímto osobním kontaktem bude mít lektor možnost vyjádřit své názory a sdílet své zkušenosti, a to ve vztahu k různým aspektům pracovního prostředí a spolupráce v týmu. Tato forma zpětné vazby umožní lektorům diskutovat o svých potřebách a případných vylepšeních přímo s kolegy a vedoucím týmu.
Získaná zpětná vazba, ať už anonymní dotazníkem nebo osobním kontaktem, bude pečlivě vyhodnocena a brána v úvahu při plánování a zlepšování pracovního prostředí, procesů a spolupráce v rámci týmu Top Vision. Věříme, že tímto způsobem poskytneme lektorům možnost aktivně přispívat k rozvoji a posilování naší organizace.
Tréninkový sešit - nový pomocník
Po dlouhý čas jste byli zvyklí v balíčku na tréninku vídat naše zelené desky s poznámkovými papíry. Nyní se už možná častěji setkáváte s tréninkovým sešitem.
Tréninkový sešit pro účastníky s možností zaznamenat si klíčové teze, akční plán či inspirací od kolegů představuje nejen účinný nástroj pro uchování informací z tréninku, ale také možnost pro aktivní učení, osobní rozvoj a udržitelnost získaných znalostí. Jeho jednoduchá a strukturovaná forma podporuje pochopení a zapamatování si potřebných znalostí.
S radostí ho tedy na svých trénincích využívejte! Doporučujeme předem se domluvit s koordinátorkou na tom, aby vám tréninkový sešit s tiskařkou nachystaly na místo tréninku nebo poslaly v balíčku pro účastníky. Obdržet můžete i variantu v angličtině.